Verdien av å fokusere på god kundehåndtering for dine kunder
Kunder blir mer og mer opptatt av å bli ivaretatt på en god måte, og de setter større krav til selskaper. Ved å sette fokus på dette kan man skape større verdi for kundene:
Kundeopplevelse
Kunder forventer i økende grad mer av interaksjoner med et selskap. De forventer proaktive løsninger gjennom én interaksjon.
If Services har erfarne ansatte som oppriktig bryr seg om kundene, og som vil følge kunden til de får løst sine problemer.
Fleksibilitet
Kunder forventer å kunne ta kontakt med et selskap gjennom kanalene de selv foretrekker. If Services kan gi kapasitet til å være tilgjengelig i flere kanaler, noe som gir en fleksibilitet kundene ønsker seg.
Økt tilgjengelighet
Kunder forventer å kunne ta kontakt med et selskap når det passer dem. Uansett hvilke kanaler de velger å kontakte selskapet i, forventer de også et raskt svar.
If Services kan bidra til økt kapasitet, rask respons i alle kanaler og 24/7 service, og slik sikre utmerket kundeservice.