Brannen på Heathrow:

Det er stor pågang på telefon i dag. Er du på reise og rammet, kontakt først flyselskapet for ombooking. Hvis de ikke kan ordne alternativ transport innen 24 timer, dekker vi nødvendige og dokumenterte ekstrautgifter (inntil 3 000 kroner per person) og rimelige overnattingsutgifter om nødvendig. Forsikringen dekker ikke avbestilling på grunn av hendelsen. 

Meld skade og tap

Vi hjelper deg og bedriften din når noe uventet skjer. Du kan melde skaden direkte på nett eller ringe oss for hjelp. 

Travel and expats - service in English

Spørsmål og svar

Slik behandler vi skaden din

  • 1

    Akutt innsats

    Prøv først å gjøre alt du kan for at skaden ikke skal forverres.

  • 2

    Meld skaden

    Meld skaden direkte på nettsiden, eller ring oss for personlig service.

  • 3

    Behandling

    Vi bekrefter henvendelsen din og kontakter deg hvis vi trenger kompletterende informasjon.

  • 4

    Egenandel

    Som regel trekkes egenandelen direkte fra erstatningen. Du kan noen ganger få faktura på egenandelen.

  • 5

    Utbetaling

    Hvis du er berettiget til erstatning, vil denne overføres til bankkontoen din.

  • 6

    Du skal bli fornøyd!

    Vi gjør vårt beste for å hjelpe deg og avslutte saken raskt og smidig.