Faktura og betaling

Elektronisk fakturering gjør det enkelt

I tillegg til Mine sider anbefaler vi en digital betalingsløsning med EHF eller AvtaleGiro. Det har mange fordeler:

  • Det er tryggere og dere vil ha bedre kontroll
  • Det er mer oversiktlig og effektivt slik at du kan konsentrere deg om andre oppgaver
  • Med digital faktura skåner du miljøet mot unødvendig papirforbruk

Ved å velge digital betalingsløsning får du fakturaer direkte i selskapets betalingssystem eller bank.

Mann i inngangsdøren til en restaurant
Med en automatisk betalingsløsning kan du fokusere på virksomheten din.
  1. Få tilgang til Mine sider Når du ber om tilgang til Mine sider, kan du også velge en papirløs løsning. Fakturaene dine og andre forsikringsdokumenter er lett tilgjengelige på nettet, og samtidig beskytter du miljøet.
  2. Velg EHF eller AvtaleGiro Det er flere måter å ta hånd om elektronisk fakturering. Les mer om alternativene nedenfor og kontakt oss for å velge.
  3. Del opp betalingen Du velger om du vil betale fakturaene dine årlig, halvårlig eller månedlig. Du velger den løsningen som er fornuftig for din bedrift.

Alle dokumenter samlet

På Mine sider finner du all relevant informasjon om selskapets forsikringer, inkludert selskapets fakturaer.

Du finner blant annet betalingsplanen din, som viser hvor mye penger som tas ut ved hver betaling, når fristen går ut og hvilken forsikring utbetalingen gjelder.

Gå til Mine sider

Spørsmål og svar

Fant du ikke svaret på det du lurte på?

Hvis du logger inn på Mine sider vil du finne en oversikt over alle fakturaene dine.

Kontakt kundeservice